Friday 13 September 2013

aku tetap di sini. . . .

jika dulu. . .lena nya dimulakan dengan senyuman. . dan mimpinya seindah kisah cinderella dan bangunnya di sambut en.mentari bahagia. . . kini semuanya berbeza. . .

sebelum lenanya ia di paksa. . . dalam lenanya hanya gelap menjadi cahaya dan bangunnya kabus dan kabur menerangi suasana. . .

kuatkah aku. . meneruskan semua ini. . . mampu kah aku untuk terus bertahan. .

pada ku. . terhentinya aku disini. . hanya untuk menanti. .
menanti dia kembali untuk menghulurkan kembali tangan yang dulu aku lepaskan pergi . .
memang silap ku. . aku akui . .
tapi percayalah. .
aku tidak kuat untuk bersama dengan jasad yang hatinya bukan untuk aku. .

bukan aku tidak mencuba. .
bukan aku berputus asa. .
bukan aku tidak memberi peluang. .
tapi percayalah. .
aku lakukan hanya untuk kebahagiaan orang yang aku cinta. .
aku menanti. .
menanti agar suatu hari nanti dia kembali menghulurkan tangan yang dulu aku lepaskan. .
biarlah suatu hari nanti dia menyerahkan hati nya pada ku kembali dengan rela. .
biarlah nanti kami sama2 mencuba untuk tetap berpegang pada landasan yang sama. .
biarlah nanti. .dia memberi aku tiupan harapan. .
biarlah nanti. .harapan hanya untuk kami berdua. . .



jika ini kesilapan yang aku lakukan. .aku sanggup untuk kembali. .
kerana aku tahu. .
aku hanya ingin dia kenal erti payah untuk mendapat satu kebenaran. . .

<3

Aku di sini kan selalu menunggu
Yang selalu ada di setiap waktumu
Selalu menanti jawapanmu
Untuk cinta yang terakhir


dashi. .


No comments:

Post a Comment