Thursday, 26 January 2012

ya Allah aku suka dia.....


ya Allah...jika dia bukan untuk ku,,
jauhkan dia dari hati ku...
dan 
jika telah tertulis,,
sebelah dari hati ku yang hilang adalah pada nya,,,
dekatkan lah kami berdua menuju ke Syurga mu...
jadikan lah dia Imam ku...
yang akan sempurnakan setiap kekurangan ku...





kadang2...kita mudah menyukai seseorg wlaupun baru mlihat dia lalu depan mata..(nakal ewh)
then...
istigfar banyak2...
hahahaha....
ye lah...
jauhi zina ok....!
tapi...
menyukai,,menyayangi,,,menyintai adalah 
FITRAH MANUSIA!!!
dashi pon manusia...
korg pun sama ..
(ada ke monyet bace skarang ni??)
-abaikan-
so kita mmang x bleh lari dari semua tu,,,
cuma klu kte btol2 ske kat org tu..
setulus hati kita,,,
jom sama2 tadah tangan after solat,,
doa kan yg terbaik untuk korg bdua....
ada org cakap kat dashi..

"cinta sebelum kahwin,datang dari setan,
cinta selepas kahwin,datang dari ALLAH"

klu org yang kita suka tu,,
suka kat kita dengan ikhlas...
then mahu kita jadi pendamping dia (insyaAllah sampai syurga)
dia akan doa kan benda yang sama juga....

+klu dah jodoh tu,,,takan ke mana...
cuma kita mesti....
berhati2 dengan janji setan,,yang akan menyesatkan anak cuci adam sampai kiamat...
hanya doa dan mohon petunjuk dari Allah,,, mampu hindarkan cinta yang mulanya suci,,,dari
dinodai....
 salam sayang...missdrashi...
xoxo


No comments:

Post a Comment